När tiden inte riktigt räcker till....

Jag är en person som kanske har ett par-tre nävar för mycket överoptimism i det mesta jag gör. Det avspeglar sig bland annat i att när folk frågar när inflyttning är aktuellt följs av ett ganska intetsägande "Innan jul - men jag säger inte vilken". Min ambition var dessutom att uppdatera min blogg "nästan dagligen". Ni som läst denna blogg vet att det inte ens är varje vecka. Men ork och lust har jag hur mycket som helst, men inte tid. Speciellt inte sen jag börjat jobba nu igen. MEN det är inplanerat en major update inom kort. Det var allt för denna gång...

radio silence, over and out.

Kommentarer
Postat av: Matilda

hejsan jag och min sambo ska stycka ut en tomt i innertavle nästa vecka och vill gärna komma på husvisningar, eller iaf komma i kontakt å få råd och tips hör av er. mvh/ matilda och peter

2010-09-10 @ 22:25:35
Postat av: madde

Hej! Vilket fint hus! Skulle du vilja vara en ängel och berätta exakt vad din demidekk fasadfärg heter. Den e så vacker, vill också ha den! Mvh madelene

2011-05-14 @ 22:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0